Polen

Zawadzkie

Desiree schreef op dinsdag 4 juli

Na een korte maar goede nacht slaap eerst de laptop 💻 opgestart om te werken. Vervolgens aangeschoven bij het ontbijt 🍳. We hebben inmiddels een VIP taxi 🚕 die onze overal heen brengt. Gisterenavond hadden we al met hem afgesproken zodat hij ons vandaag zou ophalen. En afspraak is afspraak dus vanmorgen stond hij keurig om 09:00 uur 🕘 bij het hotel. Na ruim anderhalf uur rijden kwamen we aan bij de tweede klant voor deze week. Een goed gesprek en daarna een heerlijke lunch 🥗.

Pyskowice

Zoals net gezegd gingen we dus met zijn alle lunchen. De marktvoorspellingen doorgenomen en vakantie verhalen uitgewisseld. Inmiddels was het half 3 en begon de terugreis naar het hotel 🏨. Daar aangekomen weer aan het werk achter de laptop. Ik wilde graag een rondje gaan lopen, sporten en/of bewegen maar helaas vloog te tijd voorbij waardoor ik uiteindelijk slechts 20 minuten buiten ben geweest. Nu is het alweer tijd om mezelf klaar te maken voor de diner 🍽️ afspraak. Mijn kleine wandeling ging naar de overblijfselen van een mijn, die ligt tegenover het hotel. Katowice is slechts 130 jaar oud en was het centrum van de Silezische industrie 🏭. De karakteristieke gebouwen hier verschillen van wat je in Krakau of Warschau ziet. Je kunt hier de mijnen, de hoogovens en de oude fabrieken bezoeken. Tevens ligt het grootste winkelcentrum 🏬 een paar straten verderop. Ik moet echt een keer op vakantie naar Polen.

Print Friendly, PDF & Email
Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.